Elite Rentals - Property Management & Rental
A Elite Rentals é a escolha ideal para quem busca gestão e locação de propriedades na encantadora região de Carvoeiro, no Algarve. Com mais de 30 anos de experiência, garantimos uma experiência de alto padrão, oferecendo uma seleção diversificada de apartamentos e vilas que atendem a todos os orçamentos, desde opções centrais até áreas mais tranquilas com piscinas privativas.
A nossa equipe dedicada se preocupa em oferecer um serviço excecional, cuidando de cada detalhe da estadia, incluindo excursões, aluguel de carros e transferências para o aeroporto a preços imbatíveis. Nossos representantes locais estão sempre prontos para ajudar, garantindo que sua experiência de férias seja memorável.
Além de locação, também oferecemos serviços completos de gestão de propriedades, incluindo administração, manutenção e supervisão, assegurando que seu investimento esteja sempre seguro e rentável. Se você procura por propriedades de veraneio na deslumbrante costa portuguesa, a Elite Rentals é a sua escolha perfeita!
Entre em contato conosco para saber mais sobre nossas ofertas especiais e como podemos ajudá-lo a encontrar o lar dos seus sonhos em Carvoeiro.
Horário de funcionamento
- Segunda-feira: 9h-18h
- Terça-feira: 9h-18h
- Quarta-feira: 9h-18h
- Quinta-feira: 9h-18h
- Sexta-feira: 9h-18h
Fotos de Elite Rentals - Property Management & Rental
O nosso comentário de ImmoNetwork sobre Elite Rentals - Property Management & Rental:
Qualidade e localização dos imóveis no Algarve
A Elite Rentals - Property Management & Rental destaca-se pela sua carteira de alojamentos, compostos maioritariamente por villas e apartamentos situados na região de Carvoeiro e arredores. As propriedades são frequentemente elogiadas pelo seu espaço generoso, equipamento moderno e manutenção rigorosa, garantindo ambientes acolhedores e confortáveis. A localização estratégica permite acesso fácil a praias, comércio local e restaurantes, oferecendo praticidade tanto para estadias familiares como para grupos mais grandes.
- Alojamentos bem equipados: cozinhas completas, arrecadação, varandas e, em muitos casos, piscina e aquecimento central.
- Limpeza e apresentação rigorosas: serviço de limpeza intercalado e padrão de higiene destacado em múltiplas avaliações.
- Vista privilegiada: proximidade ao litoral e a pontos de interesse turístico da região do Algarve.
Atendimento próximo e equipa especializada
O contacto com a equipa de gestão é amplamente reconhecido como um dos principais trunfos da agência. Os clientes destacam o trato humano, a paciência e a disponibilidade demonstrados desde o momento da reserva até ao pós-estadia. A coordenação da agência revela-se fundamental para organizar check-ins fluidos, fornecer informações locais relevantes e garantir que os hóspedes se sintam seguros durante toda a sua estadia. A flexibilidade demonstrada em situações imprevistas, incluindo mudanças de datas e orientações sobre regulamentos locais, reforça a reputação de um serviço verdadeiramente centrado no cliente.
Gestão eficiente e resolução ágil de imprevistos
A agência estruturou um canal de comunicação dedicado, incluindo uma linha de emergência, para assegurar que qualquer ocorrência é tratada com rapidez. As avaliações evidenciam que as reclamações são investigadas internamente e que a equipa age de imediato para disponibilizar soluções, seja através da substituição de equipamentos, agendamento de manutenção ou compensação justa. Este compromisso com a transparência e a melhoria contínua permite converter eventuais contratempos em garantias de qualidade, mantendo os padrões exigidos pelos proprietários e hóspedes.
- Resposta imediata a solicitações: acompanhamento contínuo durante a ocupação do imóvel.
- Manutenção preventiva e corretiva: atuação rápida de profissionais locais para assegurar o conforto.
- Comunicação clara e regular: atualizações sobre a disponibilidade dos imóveis e orientações práticas para a zona.
Confiança e experiência comprovada dos hóspedes
A longevidade da agência no mercado e o elevado número de clientes recorrentes constituem um indicador sólido da sua fiabilidade. Muitos utilizadores referem que a experiência positiva na primeira reserva os leva a voltar a escolher a Elite Rentals para estadias futuras, mesmo em diferentes épocas do ano. A consistência no serviço prestado, aliada à seleção criteriosa de propriedades, posiciona a agência como uma referência na gestão de alojamentos turísticos na região. A satisfação generalizada confirma que o investimento na qualidade dos imóveis e na formação da equipa traduz-se num serviço consistente, transparente e altamente recomendável.
Elite Rentals - Property Management & Rental: Opiniões
As avaliações são da responsabilidade dos seus autores. Não verificamos se quem as escreve foi cliente.
Avaliações no Google
4,4 em 5 com base em 70 avaliações
Experiência fantástica: Amazing villa - very generous space for 10 people. We didn’t hire a car and relied on Uber and bolt to get us around which worked well for us
Experiência negativa: Such poor customer service. Very defensive with all concerns raised with our villa, as you can see by their replies on here too, we are not the only ones. This is platform for genuine feedback from customers, learn from them!
We are sorry that you left your holiday feeling disappointed, as this is never the experience we want for our guests.
Following your stay, we investigated each of the concerns raised. We accepted that the pool area was not presented to our usual standard on arrival due to leaves from overhanging trees, and we apologised for this. As a result of our investigation, we replaced the contractor responsible and offered compensation as a gesture of goodwill.
However, we do not agree with the suggestion that we dismissed your concerns or that poor standards are acceptable to us. Throughout your stay and subsequent correspondence, we responded to your reports, attended the property when required, and investigated the matters raised.
With regard to the incident involving the entrance gate and damage to your vehicle, the gate was inspected and found to be functioning correctly, including its safety sensor system. Whilst we were sorry to learn of the incident, we were unable to accept liability where no fault was identified.
We appreciate all guest feedback and continually work with property owners and contractors to maintain high standards. We regret that, despite our efforts to address your concerns and offer a goodwill gesture, we were unable to reach an outcome that satisfied you.
Experiência negativa: Avoid this company. I have never had to write a review on anything in my life but unfortunately I need to. We stayed at a villa which was previously managed by another company so we know the villa itself was good. We had so many issues that it essentially ruined our holiday. All issues raised to elite but they basically said they offer poor service and the villa is in line with their expectation. Please book elsewhere and believe the poor reviews of other villas. (Pool issues, bad smells, cleanliness and safety as injuries caused). I should have taken more photos to showcase this to others to help them to know to avoid!
We are sorry that you left your holiday feeling disappointed, as this is never the experience we want for our guests.
Following your stay, we investigated each of the concerns raised. We accepted that the pool area was not presented to our usual standard on arrival due to leaves from overhanging trees, and we apologised for this. As a result of our investigation, we replaced the contractor responsible and offered compensation as a gesture of goodwill.
However, we do not agree with the suggestion that we dismissed your concerns or that poor standards are acceptable to us. Throughout your stay and subsequent correspondence, we responded to your reports, attended the property when required, and investigated the matters raised.
With regard to the incident involving the entrance gate and damage to your vehicle, the gate was inspected and found to be functioning correctly, including its safety sensor system. Whilst we were sorry to learn of the incident, we were unable to accept liability where no fault was identified.
We appreciate all guest feedback and continually work with property owners and contractors to maintain high standards. We regret that, despite our efforts to address your concerns and offer a goodwill gesture, we were unable to reach an outcome that satisfied you.
Experiência fantástica: We enjoyed a couple of weeks at the beach house at 37 Rua Casino in Carvoeiro. The apartment gets morning sun. It has all the modern conveniences you need, including washer, clothes rack, dishwasher, modern and clean showers and bathrooms. The master bed was very comfortable and the apartment is quiet at night. You could not be more centrally and conveniently located in Carvoeiro than this apartment. Grocery shopping is nearby and you are steps from the town centre, the beach, and many restaurants. If renting a car for your time in Carvoeiro (we didn't use it much) you should know that on street parking is available on Rua Casino but is tricky and competitive.
Experiência negativa: Von Elite kann ich hier nicht sprechen. Wir hatten über home togo gebucht. Diese verwiesen uns dann im weiteren Verlauf an Elite Rentals in Carvoeiro. Drei Wochen vor unserem Termin wurde uns das angesagte Haus mit vier Schlafzimmern abgesagt, und zwar ohne Angaben von Gründen. Gleichzeitig boten sie uns ein Haus mit drei Schlafzimmern an, welches in der Nähe des anderen Hauses lag. Dieses gefiel uns auch, und wir nahmen den Vorschlag an. Da wir bereits vor Ort waren, versuchten wir das erste Haus zu finden. Der Schriftverkehr belief sich über zahlreiche E-Mails. Da uns alles suspekt vorkam, sind wir in dieses Büro gefahren. Dort wurde uns dann endlich mitgeteilt, dass das erste Haus einen Sturmschaden habe. Uns wurde dann die Adresse des 2. Hauses mitgeteilt, die wir nach weiterem langen Suchen auch fanden. Als wir das Haus beziehen konnten, gab es keine persönliche Einweisung. Über 2 Codes kamen wir hinein. Wir wussten nicht, ob und wann eine Reinigung des Hauses und des Pools stattfinden würden. Der Kontakt mit der Firma Elite rentals gestaltete sich schwierig und schlecht verständlich. Das ganze zog sich über Wochen hin und belastete unsere Urlaubswochen sehr. Den einen Stern gebe ich für das schöne Haus. Ich kann diese Firma nicht empfehlen.
Thank you for your review however if you booked through a different agency who cancelled your booking, it seems a little unfair to review us badly. We are contactable 24 hours a day on our emergency phone number and we have an office in the centre of town where you can speak to us at any time during office hours. We are extremely contactable. We do not advertise on hometogo so i am not sure how genuine your complaint is. We also do not have emails from this name in system.
Experiência negativa: The response is absolutely untrue. We were only offered heaters on Saturday morning AFTER we told them we were leaving on Friday night. The only thing that has failed is this company! Avoid Casa Colmeia at all costs!!! Arrived in cold, wet weather to find the underfloor heating completely broken—no checks done before our month-long stay. The house was damp and freezing. We were promised a next-day fix, but engineers couldn’t access the pump because the owner had locked it. After three freezing nights, we were told nothing would be done until after the weekend. We left on the fourth night. They refunded the rest but kept the money for the uninhabitable nights!! Legal action pending. Creepy old owner next door did little to help and was typically only interested in profiting from misery.
I was very surprised to read your review. It is very unfortunate that there was an issue with the underfloor heating during your stay. This equipment is very technical and did require the company who installed it to deal with the repair. We called that company when you reported the issue but they could not schedule a visit until the Monday morning. We immediately decided to purchase portable radiators for you which you declined and decided to check out immediately. You were refunded for the rest of your stay so i am not sure what more we could have done for you. The underfloor heating was working before your arrival and was fixed within ten minutes of the technicians arrival on the Monday morning as promised. Sometimes equipment can fail, it is a fact in any property, we did everything we could we solve the issue but you decided to leave anyway which is your right.
Experiência fantástica: Elite Rentals should be regarded as the gold standard in property management in my view. Having experienced/suffered many others who are not efficient; who are not conscientious; who aren't problem solvers; who aren't readily available, and who never go the extra mile, Elite stands out for going way beyond expectations. They provided me with excellent service provision, and I highly recommend them.
Experiência fantástica: We had an absolutely wonderful stay in Carvoeiro and shamefully it’s taken me a while to get to writing this! In a nutshell we had a brilliant time at Casa Colmeia. The property itself is beautifully maintained, thoughtfully laid out, and immediately makes you feel relaxed and at home. Every detail has clearly been considered, which made our stay both comfortable and special. A huge part of what made the experience so enjoyable was the Elite Rentals team. They were incredibly helpful, attentive, and responsive from start to finish — always on hand to answer questions and ensure everything ran smoothly, without ever being intrusive. It genuinely felt like they cared about us having the best possible stay. We left feeling refreshed and already talking about when we can come back — and we’re pleased to say we’re already planning our return. Highly recommend Casa Colmeia and the Elite Rentals team to anyone looking for a stress-free, high-quality getaway.
Experiência negativa: AVOID CASA COLMEIA! Don’t let the photos fool you; this stay was a disaster. The underfloor heating was completely broken, leaving the entire place feeling like an icebox. Despite multiple messages, the host was dismissive and offered zero solutions. Save your money and stay somewhere where the host actually cares about basic habitability. Avoid at all costs.
I was very surprised to read your review. It is very unfortunate that there was an issue with the underfloor heating during your stay. This equipment is very technical and did require the company who installed it to deal with the repair. We called that company when you reported the issue but they could not schedule a visit until the Monday morning. We immediately decided to purchase portable radiators for you which you declined and decided to check out immediately. You were refunded for the rest of your stay so i am not sure what more we could have done for you. The underfloor heating was working before your arrival and was fixed within ten minutes of the technicians arrival on the Monday morning as promised. Sometimes equipment can fail, it is a fact in any property, we did everything we could we solve the issue but you decided to leave anyway which is your right.
Experiência fantástica: We booked a rental home in Carvoeira through Elite Rentals and had a great experience. Communication and check in was easy and the villa was fully equipped and beautiful!
Thank you for your feedback! We are pleased to hear you enjoyed your stay!
Experiência positiva: I hope their villa rentals are better than the driver in their van. Registration AO 74 HQ just went straight through a rotunda give way by Apolonia and would have knocked me off my scooter unless I was aware and hit brakes, plain dangerous driving so as he represents the company I would never recommend them!!! However I have just had a positive reply from the owner so keen to see the outcome
I take comments like this very sincerly and can assure you the member of staff will be talked to about being more careful and i can only apologise for this situation.
Experiência fantástica: Loved our villa , will definitely rent from elite again
Experiência fantástica: Nous avons loué une villa à cette agence via Airbnb. Tout s'est très bien passé... Le système pour s'enregistrer et recevoir le Check-in est très bien fait . Nous avons rencontré deux petits problèmes pendant notre séjour qui ont été très rapidement traités par l'équipe ! Si nous revenons à Carvoeiro nous repasserons très certainement directement par l'agence.
Experiência positiva: Apartamento muito bom, impecável. Bem equipado e limpeza sem nada a apontar. O processo de reserva e de check in/check out é muito acessível, rápido e fácil. Podendo chegar e sair facilmente sem ter que esperar que alguem possa fazer o check in ou o check out. Apenas aponto uma pequena situação que tivemos, enviei mensagem para o número de emergência e não obtive resposta. Acabei por horas depois resolver o assunto, apaguei as mensagens mas nunca sequer ligaram de volta. Não foi nada que tenha afetado a nossa estadia, apenas chato. Acredito que se fosse urgente e ligassemos atenderiam e resolveriam. Aconselho. Se quiser voltar ao carvoeiro irem certamente procurar esta empresa.
Thank you for your feedback! Yes we do ask that in the case of needing us out of working hours you call the emergency number so that we can assist you, it is difficult to respond to messages and emails during the evenings, late at night and on weekends but we are always contactable by phone when needed. We look forward to welcoming you in the future!
Experiência negativa: Wirklich nicht zu empfehlen, 3 Wochen vor unserer Anreise hat man uns das Ferienhaus storniert. Als Begründung wurde gesagt, dass plötzlich eine Baustelle gegenüber ist und man wegen der Lautstärke leider nicht vermieten kann. Unsere Flüge sind schon lange gebucht, Mietwagen ist gebucht und nun haben wir kein Haus. Man hat uns angeboten eine Alternative anzubieten, leider kam aber keine Rückmeldung. Dann hat ein anderer Mitarbeiter mir erzählt, dass es eine Doppelbuchung gab. Auch das Geld wurde noch nicht zurück gezahlt. Unglaublich schlechter Service. Nicht zu empfehlen. Ein Arbeiter und eine Kleine Betonmischer ist aktuell im Einsatz. Wir haben auch mitgeteilt, dass diese Situation für uns OK ist. Aber wie schon erwähnt ist es wohl doch eine Doppelbuchung gewesen mit einer schlechten Ausrede.
Unfortunately when there is major building work in the plot directly next door to the villa you have booked it is necessary to do this. We have other options to offer you. It is very unfortunate this close to your holiday but we tried to resolve before you arrive at the villa and complain about the noise about dust.
Experiência positiva: Great choice and type of rental property
Experiência fantástica: Lovely area , clean well presented villa. Elite rentals always helpful whenever we needed them .
Experiência negativa: Very disappointed, this company had double booked our holiday & made no effort what so ever to rectify the situation. We now have a week in Carvoerio with no accommodation.
Unfortunately as the booking was changed FIVE times by yourselves there was a mistake made which was our fault but in the multiple changes I believe understandable. we did everything we could to accommodate you and offered alternatives which you declined. We are extremely sad about the situation but I believe we have done everything in our power to rectify.
Experiência fantástica: Veldig bra service. Nydelig leilighet med alt mann trenger i nærheten.
Thank you minna!
Experiência fantástica: Casa Patricia is a very comfortable and well-equipped holiday villa. It is within walking distance of the Centeanes beach and several restaurants including Rocha Mar. Carvoiero is a short drive away.
Experiência fantástica: Excellent quality apartment and grounds in quiet beautiful location
Experiência fantástica: Throughout the entire process the communication was excellent and replies were prompt. The villa was stunning and exactly as advertised with regular visits from the maid who was very professional and friendly. All in a very good experience and we wouldn't hesitate to contact Kate and the team if we were looking to stay in the area again.
Experiência fantástica: Very professional and candid . Full service .
Experiência fantástica: Great service ...staff that go the extra mile and lovely properties can not wait until our holiday
Experiência negativa: Empresa pouco profissional
Thank you for your review, perhaps you could tell me where you stayed as we have no record of your name on our database?
Experiência fantástica: Inspirational
Experiência fantástica: Kate and the team were brilliant. The original booking (and subsequent changes because of COVID!) was handled swiftly and without issue. During our stay, the team were quick to respond and help with queries which helped make our stay that bit less stressful. I’d totally recommend hiring a villa from Elite and we will definitely be back again.
Experiência fantástica: Just returned from another great stay in Carvoeiro, Elite rentals organised our accommodation and again it was perfect. The team at Elite are always so accommodating and helpful, wouldn’t use anyone else. Thank you.
thank you Tracey, always a pleasure!
Experiência fantástica: We had a lovely stay at Casa Ana. Fantastic accommodation and facilities. Elite rentals were extremely easy to deal with, excellent communication and details. Stress free and easy holiday, thank you to Kate and the team. We will be back
So glad you enjoyed Liam, we look forward to welcoming you in the future
Experiência fantástica: Fantastic Villa everything was fab 3rd time we have used Kate and the team at Elite and will definitely be back. Would not use anyone else for our visits to carvoeiro
Experiência negativa: Alquilamos a través de Airbnb un apartamento en Carvoeiro a través de esta compañía Elite rentals. Llegamos casi dos días tarde porque nos cancelaron el vuelo y no nos ofrecieron un descuento, nos cobraron la cuna del bebé y nos ofrecieron gratis solo la trona. A la noche siguiente de llegar, teníamos cucarachas en el baño de gran tamaño. Se lo comunicamos a Katherine y su respuesta fue que al día siguiente tomarían alguna solución a primera hora. Dicha solución fue ubicar dos trampas de supermercado en el baño. Además, cabe mencionar que no vinieron a primera hora, como nos dijeron, y por tanto entraron sin estar nosotros en el apartamento. Cosa la cual no es de nuestro agrado. Por otro lado, el día de irnos, teníamos que dejar el apartamento a las 10h, a las 10h entraron las señoras a nuestro porche sin querer darnos 15 minutos de Cortesia. Una de ellas, entró al apartamento, a pesar de que le indicamos que mientras acabamos de recoger y estuviera el bebé dentro no entrara. A pesar de ello, hizo caso omiso y entró al dormitorio. Nosotros dejamos el apartamento impecable ya que salíamos 15 minutos tarde y nos gusta dejar las cosas como nos las encontramos. Y además, el problema de las cucarachas persiste, no solo en el baño, sino en el resto del apartamento. Está mañana nos hemos encontrado otra en la terraza.
Experiência fantástica: Stayed at Easter in Casa Poppy and from start to finish was an excellent experience. Good communication throughout and a beautiful, clean apartment with stunning views on a lovely small complex close to the restaurants, bars and beach. Have already booked through them again for next year! Thanks Elite Rentals!
Experiência fantástica: Our family of 10, three generations aged between 6yrs and 72yrs spent 11 days at the Villa Goldeneye. From the moment we arrived to the moment we reluctantly left we thoroughly enjoyed our stay. The villa is as wonderful as the photos depict and exceeded our expectations. All areas and rooms were extremely clean, the towels in the bedrooms were made into towel art which was a lovely touch, just like arriving at a good hotel. There was plenty of space for everyone and I was pleasantly surprised at the amount of crockery and utensils available and we never ran out of anything. The large drinks chiller was a very welcome addition to the kitchen and well used. Underfloor heating in all bathrooms was a real luxury. We requested pool heating and we think it was well worth the extra payment for our February holiday and the grandchildren and us made good use of it. We particularly like the area that the Villa is in and have stayed nearby in the past but this Villa is certainly our favourite and we hope to return in the future. It is within easy walking distance to Benagil beach. We always hire cars for our holidays and the area is ideal for visiting many popular locations, it is attractive, quiet and away from more built up areas. All communications with Kate from Elite Rentals were dealt with quickly from my first enquiry to completion of our holiday.
Thank you Jean, Glad you enjoyed the villa and the area. We hope to welcome you back soon!
Experiência fantástica: Renting a place somewhere you have never been before can be daunting. Elite made it easy and straightforward and, best of all, the apartment was everything promised. Fantastic views of Carovoeiro, walking distance everywhere, upscale decor and appliances. Highly recommend Elite.
Experiência fantástica: Super helpful when booking accommodation. Available if needed during time in villa. Provide updates regarding villa availability for future dates.
Experiência fantástica: We decided to change management company around 4 years ago. We went to Elite Rentals and upon meeting Kate and her team we were impressed by their friendliness and how professional they were, we were immediately put at ease and felt very confident when we left. The villas were looked after so well, any problems renters had were sorted out that same day, the villas were always clean and maintained to a high standard, they were always helpful and no problem too small. During the current situation I was unable to go to Portugal but had complete confidence that the villas were being well looked after. Due to personal circumstances, I decided to sell the villas, Elite were especially helpful during that time, which I very much appreciated. I really can’t recommend Elite rentals highly enough. Linda Abrams
Experiência fantástica: We love Carverio with their restaurants and these apartments were ideally situated near the beach, centre and Clube restaurants. We got lucky with the weather in Oct as sunny in the day 26ish and warm in the evening. Steep walk back but many stops to admire the view over the sea and beach. There were only 2 of us so worth paying more for a 2 bedroom for space. Pool was not busy so no problem with sun beds. Car parking below if you rent a car.
Experiência positiva: Just back from a 13 night stay in Carvoeiro. Great holiday, stayed at the beautiful Carvoeiro Bay apartments(Apt.H). We found Elite rentals to be very efficient in dealing with just a couple of minor issues which we had during our stay. Elite are an extremely helpful and approachable company with many beautiful properties to rent. Thank you and we will be in contact next time we plan to go to Carvoeiro. Caroline and Paul Connolly.
Experiência fantástica: Just returned from an amazing holiday in Carvoeiro in a beautiful villa. The service provided by Elite Rentals was fantastic from start to finish and they will be my first choice for future holidays to Carvoeiro. Highly recommend.
Experiência fantástica: Fantastic stay in a lovely villa. Kate and the team at Elite Rentals attended to our every need - really friendly and provided a first class service. I wouldn’t hesitate to recommend the villa and Kate / Elite to anyone wanting to experience the Algarve.
Experiência fantástica: We stayed for 14 days at the Beach House One apartment in Carvoeiro that is just of the main square and overlooks the beach. It was a modern apartment in a perfect location. We just loved it and will hopefully returning next year to stay again. Kate and the team at Elite Rentals were helpful , friendly and so easy to deal with. If your looking for a rental company in the Lagoa area you can't go wrong. First class....
Experiência fantástica: What can I say other than Superb! Kate and the team at Elite Rentals have provided us with an excellent service not once but twice in the last four years. We hoped to visit Carvoeiro in 2020 but the pandemic meant we were u able to go. We contacted Kate and she was so understanding and rolled the booking over to this year. We have just returned after a wonderful stay at Casa Joanna and are already looking at another visit with family in 2023. I rarely leave reviews but felt compelled to do so and cannot recommend Elite Rentals enough. Thank you Kate and the team, see you all again in the near future.
Experiência fantástica: Great service & lovely villas
Experiência fantástica: We are just back from a great two weeks in the Algarve through Elite Rentals. We were very impressed with Kate and her team dealing with such difficult circumstances throughout 2020 and 2021. All of our concerns prior to travelling were answered promptly. Our villa was of a very high standard, beautifully equipped and maintained. We were well looked after and cannot recommend them highly enough. We will return and will book again through Elite.
Experiência fantástica: Just spent a week at Casa Isobel in Carvoeiro booked through Elite Rentals. This was originally booked for 2020 but due to the COVID-19 pandemic had to be moved to 2021. Elite rentals were extremely understanding of the difficulties we faced and moved the booking with no issues. On arrival at the villa we found a fantastic welcome pack which included many essentials including a huge bottle of water, particularly good if you have a late arrival with no shops open. The villa was spotlessly clean. The management team acted extremely quickly when we had a small issue with one of the beds remedied it within a few hours. Kate and the team members we have dealt with have been extremely pleasant and helpful. Would certainly book with Elite Rentals in the future
Experiência fantástica: We went to Carvoeiro on holiday for the first time this Summer. We rented a villa from Elite Rentals for two weeks. The whole experience was wonderful! They were extremely patient with all the questions and queries I had. They responded quickly and provided loads of great local info and advice. The villa was super spacious and very well located. We had a few things missing in the villa, but when we contacted Elite about it, they came with replacements in a flash. I couldn't recommend Elite more highly and Carvoeiro is now our favourite destination in the Algarve. We look forward to coming back.
Experiência fantástica: Thank you to Kate and the team at Elite Rentals. We have just returned from a fantastic week, everything was smooth from check in to check out. Villa was first class, we look forward to returning.
Thank you Bill! We look forward to welcoming you again!
Experiência fantástica: We highly recommend Elite : both houses we've rented were perfect on all aspects (location, decoration, cleanliness) and Kate and the teams are responsive and always available. We'll rent again next year with Elite for sure!
Thank you Stephanie!
Experiência fantástica: Óptimo serviço. Eficazes na resposta a problemas. Simpatia e profissionalismo.
Experiência fantástica: Cannot recommend enough. Fantastic in the face of adversity..... we had a difficult situation re COVID and we couldn't have asked for more support. Thank you to the whole team for your help, we will be back!
Experiência fantástica: Excelentes profissionais. Este foi o segundo ano que contratei os serviços desta agência e seguramente não será o último. Serviço de qualidade e altamente recomendável. Hugo Tavares
Experiência fantástica: We have been using Elite rentals for a number of years now and we have always been extremely happy with the service they provide. They have a great selection of properties to suit all needs and they are always to a high standard. The customer service that we continually receive from Kate and her team is definitely what makes us return each year. They have always done everything they can to make our holiday as easy and enjoyable as possible. They respond immediately to any queries that we have and during these unusual times their flexibility has been fantastic and given us the confidence to travel. Great job Elite and we look forward to many more holidays with you in the future.
Experiência fantástica: Highly recommend. We had a wonderful holiday in the Algarve, and would securely use Elite again. Villa was well equipped, very clean and beautifully maintained.
Experiência fantástica: Anyone considering renting a holiday letting in the Carvoeiro area must check out Elite Rentals. They are a very professional, approachable and understanding company who I am very happy to recommend. With the Covid situation over the past summers, they very kindly held onto our summer booking from 2020 despite late cancellation on our part until we were finally able to make the trip this summer. They will reply immediately to any queries and have a vast selection of quality properties available for renting. This year they added virtual tours of many of their properties and it is a great help when selecting a home to rent. I recommend Elite Rentals without reservation and will definitely use their service in the coming years.
Thank you Tommy! We look forward to seeing you again!
Experiência fantástica: From the moment we booked with Elite, we couldn’t have asked for more. So considerate of the situation we have faced with the unknowing of whether we would be able to travel etc. Got back to us straight away with any enquiries and met all our needs with out fuss. The property we rented was fantastic and everything was as described. Amazing value, really clean with a maid service mid stay, we couldn’t fault it. So much so we are already enquiring about reserving the same property for next summer, and looking at other villas for our out of season breaks. Fantastic service in every way from a local company based where you are staying.! Highly recommended
Thank you Lee! We look forward to welcoming you and your lovely family any time!
Experiência fantástica: We used elite rentals for our stay in carvoiero this summer. With all the uncertainty this summer Kate & her team were absolutely brilliant. They were calm, helpful & very professional, constantly advising us on all the changing restrictions. The villa itself was stunning & as its part of the Portugal clean & safe scheme - spotless…. We’re very picky about where we stay but we have already booked again for next summer. I can’t recommend elite rentals highly enough! Mark
Thank you Mark, we look forward to seeing you again next year!
Experiência fantástica: Excelente agência para reservar a sua casa de férias, recomendo
Experiência fantástica: Excellent service provided by Kate and the team at Elite Rentals! Exceptional rental experience with the properties living up to what is advertised!
Experiência fantástica: Fantastic personal service from Kate and the team. Nothing is too much trouble. We have rented properties with Elite over the past few years, all have been exceptional, and any issues have been dealt with promptly and professionally, even once on Christmas Day ! The response and flexibility shown over the last few months with Covid has been much appreciated. We are looking forward to our next holiday as soon as conditions allow.
Thank you Glynn and Susan, we look forward to welcoming you back as soon as it is possible
Experiência fantástica: We have used Elite Rentals several times now and have always had the most amazing service from Kate and her team, nothing is ever too much trouble. The properties we have rented from them have always been of the highest standard, clean, comfortable and well looked after. The staff that looked after us (gardeners, pool people and house keeping) have always made our stay better by being so friendly. We will continue to use Elite rentals for our future trips to the Algarve.
Thank you emrys! We look forward to welcoming you back soon!
Experiência fantástica: As owners of Casa Engenho we have used Elite Rentals for managing the villa since Kate Green formed the business which must be at least 15+ years ago.. Whilst it has grown considerable in this period their high standards have remained and very reactive to both owners and renters requirements. We would have no hesitation in recommending Kate and her Team to any owner or renter Keith & Christine Oliver
Thank you Keith & Christine, it has been a pleasure working with you
Experiência fantástica: We highly recommend Kate and the Elite team! They take great care of our property and our guests. Very professional, great communication and always go the extra mile. Thank you Elite!
Experiência fantástica: I have used Elite Rentals a number of times and the whole experience has been excellent. Communication is first rate and the quality of there rental properties are of a very high standard and competitively priced. We had a villa booked and paid for when the COVID situation started and we went into lockdown. They could not have been more helpful and have now agreed to move our dates twice if needed. I would certainly recommend
Thank you Susan! We hope to welcome you back as soon as possible
Experiência fantástica: Kate and her team are awesome. We rented one of her properties in 2019 and everything was perfect in Casa Clara. While there I picked Kates brains on buying a property and she took us to look at one just before we left. I kept in touch asking lots of questions which she patiently answered and during Covid 2020, I bought one...and Kate furnished it for me, offering advice, going shopping and being my parcel depot. She helped with the lawyer and guided me through the process. I love my property ..from afar..but hopefully not for long. Kate, you are great and you and your team epitomise Eliteness. See you soon
Experiência fantástica: Elite rentals have been responsible for the management of our villa Casa Isobel for the last 3 years. They have been meticulous concerning the cleanliness and maintenance of the villa and I cannot recommend them highly enough. Kate and her team have always pulled out all the stops to assist us and our guests whatever the needs. We were stranded at the villa for 4 months due to the virus in 2020 and Kate arranged for all our food and medicines to be delivered weekly. And a very nice touch she even sent Fresh Flowers for Easter. It is so nice to know that our guests will receive this class of service.
Thank you Nigel.
Experiência fantástica: So we used Elite rentals way back in 2011 and have used them ever since for one simple reason...... Elite Rentals... It does what it says on the tin! The properties are always great, always clean and well presented, how ever it's the staff that make the difference. Nothing is too much trouble, so much so, that one year what we wanted wasn't available but rather than disappoint we were offered the owners own villa!! If that doesn't show commitment to customer satisfaction I don't know what does! Give them a go you won't be disappointed. Thanks Kate and the team
No, Thank you Bob!
Experiência negativa: Elite was handling the apartment, where we stayed for 6 nights. As we arrived it was dirty - foreign hairs everywhere on the floor (I had it even on my skin later after shower, as my towel dropped on the floor!!!), trash under all beds and sofa, half of the lights broken, and tiny ants all over the place and balcony! Any complaints did not help, they brought the dirtiest vacuum cleaner I have ever seen so I can clean they trash on my own!
I am sorry you had a bad experience but the booking was not made through us and we were not informed of your arrival so there was little we could do. You did not mention until your fourth day that you even had a problem leaving us little chance to do anything to help.
In a normal situation the house would be spotless on arrival and you would receive cleaning mid week, we pride ourselves on the service we give to our clients.
Experiência fantástica: I can not recommend Elite Rentals enough. They rented me the most beautiful place on the beach in Carvoeiro and when I suddenly had to go home they where amazing and helped me all the way! If I could give 10 stars I would. Thank you guys
Thank you Chantal for your Review.
Experiência fantástica: Love this place. Excellant rentals a prices Very easy to deal with.
Thank you Michael
Experiência fantástica: 5 star accommodation and 5 star service from Elite. Sadly coming to the end of our 2 week holiday at the gorgeous Casa Clara. Beautifully renovated with a large pool . Had a couple of minor problems which were sorted out promptly and efficiently. No problems with recommending this company to friends and family. To the next occupants of Casa Clara ................you have chosen a gem !!!
Thank you Jane for your Review
Deixe a sua opinião sobre Elite Rentals - Property Management & Rental:
Elite Rentals - Property Management & Rental aparece nas seguintes listas:
Outras agências imobiliárias que podem interessar-lhe
K&T Mediação Imobiliária
Soluções Imobiliária
RE/MAX SUN
Banga Sol
ComprarCasa Armação de Pêra
KW Flash Algarve
Equipa Rosa - Consultores Imobiliários by KW Flash
Divine Home Estate Agents Albufeira
Adicione a sua imobiliária ao nosso diretório gratuitamente
Se gere uma agência imobiliária e quer aparecer no nosso guia, envie-nos a informação da sua empresa e poderá aparecer totalmente gratuitamente.